Varsinais-Suomen vihreät hakee vaalipäällikköä organisoimaan ja toteuttamaan eduskuntavaalikampanjaa 2023

Vaalipäällikkö johtaa vihreää eduskuntavaalikampanjaa Varsinais-Suomessa yhdessä vaalityöryhmän kanssa. Vaalipäällikön työhön kuuluu kampanjaprojektin kokonaisuuden hallintaa, strategista viestinnän suunnittelua, vaalitilaisuuksien ja koulutustapahtumien järjestämistä sekä vapaaehtoisten innostamista ja ehdokkaiden tukemista. Taitavana projektin vetäjänä vaalipäällikkö osaa pitää monta lankaa käsissään ja koordinoida ehdokkaiden ja vapaaehtoisten toimintaa.

Etsimme työntekijää, joka on omatoiminen, yhteistyökykyinen ja omaa hyvät viestintä- ja projektinhallintataidot. Edellytämme hakijoilta aiempaa kokemusta projektin johtamisesta ja -hallinnasta sekä tapahtumien järjestämisestä. Eduksi katsomme kokemuksen kampanjoista, poliittisesta viestinnästä, vapaaehtoisten johtamisesta, kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta, sekä vihreän politiikan ja arvomaailman tuntemuksen.

Työsuhde alkaa 1.11.2022 ja on määräaikainen 30.4.2023 asti. Työaika on 35 tuntia viikossa ja sisältää ajoittaisia ilta- ja viikonlopputöitä. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2 608 €/kk (+ mahdolliset kokemuslisät). Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p.

Työskentely tapahtuu pääosin Vihreiden toimistossa Turussa, mutta työtehtäviä on Varsinais-Suomen vaalipiirin alueella. Tehtävään valittavalla henkilöllä on oltava voimassa oleva henkilöauton ajokortti, ja oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi. Työntekijä tarvitsee oman tietokoneen, jonka käytöstä maksetaan käyttökorvaus.

Hakemus vaalipäällikön tehtävään tulee lähettää viimeistään 18.9.2022 osoitteeseen hakemus@vihreat.fi. Otsikoi viesti “Hakemus Varsinais-Suomen vaalipäälliköksi”. Työhaastattelut pidetään viikolla 40, ja haastatteluun kutsuttaviin henkilöihin ollaan erikseen yhteydessä.

Tule tekemään kanssamme parempaa, vihreää tulevaisuutta!

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Olli Välke, p. 050 328 6410 (ti–to klo 10–16)